10 april 2017

Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden Konka’s Mozaïek
Indien je een bestelling plaatst bij Konkasmozaïek.nl verklaar je dat je akkoord gaat met onderstaande leveringsvoorwaarden.

Bestellen, betalen en levering van de producten
Na ontvangst van de orderbevestiging dien je het totaalbedrag van de bestelling binnen drie dagen over te maken naar bankrekeningnummer IBAN NL61  INGB 0008 0621 44  t.n.v. Konkasmozaiek & More te Harkstede
Mocht je betaling niet binnen deze termijn binnen zijn, dan wordt je order automatisch geannuleerd.

Indien een product of kleur niet op voorraad is, wordt dat direct vermeld in de mail, daar komt dan ook in te staan hoe lang het duurt voordat het bestelde ongeveer weer op voorraad is.

Zodra het bedrag is ontvangen, het adres doorgegeven is, wordt je bestelling binnen 1-3 dagen bij het postkantoor PostNL/DpD aangeboden ter verzending. Je krijgt een bericht zodra je bestelling verstuurd is. Na verzending van je bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging ervan en zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerder.

Alle pakketjes gaan met track en tracé code naar de post. Ook als het een brievenbus pakketje betreft. Deze is dan ook tot 1 kilo standaard € 4,25. Pakketpost is van 1 kilo tot 8 kilo met track en tracé code € 6.95 Voor verzendingen buiten Nederland en binnen Europa gelden aangepaste verzendkosten. Wij berekenen geen verpakkingskosten zoals verzenddozen en noppenfolie. Wij pakken je bestelling standaard goed in.

Pakketpost wordt over het algemeen binnen 1 a 2 werkdagen aan je geleverd. Mocht je niet thuis zijn, dan wordt het pakket naar de buren gebracht of later nog een keer aangeboden. Mocht het dan nog niet lukken wordt het pakket naar het dichtst bij zijnde postkantoor gebracht en blijft daar vervolgens 14 dagen liggen, pas daarna wordt het retour gestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het ophalen/in ontvangst nemen van je pakket, er wordt een formulier achtergelaten door de postbezorger. Mocht je pakket bij ons retour komen omdat je het niet hebt kunnen aannemen, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste (bezorg)adres. Mocht je bestelling bij ons retour komen omdat PostNL niet heeft kunnen bezorgen vanwege een onjuist adres, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Je kunt je bestelling ook komen ophalen in Harkstede en ter plekke afrekenen. Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door Konka’s Mozaïek is bevestigd per e-mail. Je ontvangt een e-mail als je bestelling klaar staat met daarbij het adres van ons.

Heb je klachten met betrekking tot de geleverde goederen of andere zaken? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om tot een oplossing te komen.
Contact
Heb je vragen naar aanleiding van wat je op onze site gezien of gelezen hebt, dan kun je een e-mail sturen.

Indien u iets bij ons besteld, worden uw gegevens niet aan derden verstrekt.

Rest mij nog te zeggen, Hartelijk dank voor de bestelling, veel plakplezier!!